torsdag 12 april 2012

Nackpaj.


God morgon!

Sitter och gör mina nackövningar här framför datorn i receptionen.
Har ju fått nåra dunderpiller av Gunilla så jag kan ÄNTLIGEN röra på nacken iallafall.
Jättesurt att ha fått så ont, så plötsligt?! :(
Och det är inte nån nackspärr, tyvärr. Det hade ju varit skönt att veta att det var tillfälligt.

Men A-C tog några stenhårda tag i nacken igår och spände ögonen i mig och sa högt och tydligt....
B Ö R J A   T R Ä N A!!!
Så nu känner jag att det får vara slut på latmasken Millas framkrälande.

Får se om hon ville sätta lite akupunktur på mig senare, hon ville göra det igår men jag tvekade. Jag är lite rädd för det, men det _ska_ vara bra har jag hört.
Men först måste min nacke undersökas så det inte är några nerver som ligger i kläm. A får göra det som tack för jobbet jag kommer att göra åt henne under förmiddagen :) Tjänser och gentjänster.
Tur man jobbar där man jobbar, det tråkiga är att man inte kommer undan med något alls. Haha...

Nu kvarstår bara frågan, vart ska jag träna.
A-C tyckte jag skulle köra med våtväst i bassängen. Och det är ju bra träning, fast jag vill ju simma och det var ett big no-no med min redan superspända nacke :/
Så jag antar att jag får lov att förära Actic eller Vingåkers träningscenter med ett besök. För dem tre gymmen vi har här på jobbet är ju dumt att utnyttja ;(
Men det blir inte samma sak att träna på jobbet, det blir inte riktigt rätt och seriöst.

Igårkväll lagade jag laxgryta. Det var sååå gott alltså! Verkligen toklyckat!


Men W och N var skeptiska och käkade något annat, haha...deras förlust!
Det gjorde att jag fick två matlådor. Jag klagar inte! :D

H tvingade mig att ladda hem Rumbler ;)
Och nu är jag fast, det är sååå skoj. Mycket mycket roligare än Wordfeud :D
Spela mot mig! Milla M heter jag där :)

Nu har jag så himla ont att jag måste göra lite övningar tror jag bestämt. Ajjj ajj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar