måndag 16 april 2012

Ouch. Igen...

Nu var helgen slut och en halv arbetsdag avverkad.
En rätt soft måndag faktiskt.
Nacken har känts riktigt bra fram tills nu ;(
Bara för att jag har gått och sagt att det är så mycket bättre :( FAN!

Kopplade dock på TENS'en nu så det ska väl snart bli bättre hoppas jag.
Gud så skönt. G satte dem precis rätt denna gången.
Hade dock lite trubbel med att få igång den. Hade glömt ta av mig halsbandet och det kändes väldigt obehagligt.

Helgen som gick har varit väldigt lugn. I mitt handikappade tillstånd har det inte varit lätt att göra annat än röra sig minimalt.

I går var väl egentligen första dagen utan TENS. Det gick jättebra och jag kunde passa på att röja ut lite ur vårt gästhus. Det var väldigt mycket barnkläder där inne.
Enligt N var det ju BARA barnkläder. Haha. Jo tjena. :)
Så jag sorterade, sorterade och sorterade lite till. Packade med mig två stora kassar till M och hennes barnbarn. Det är ju perfekta slit o slängkläder iallafall.
Sedan fick jag även ihop en del som kan skänkas till annan välgörenhet.

Hos M så fick jag se deras nya lägenhet, SÅÅÅ FIIIN! Lätt så att man skulle kunna bo där alltså. Även om det är en lägenhet i Högsjö :P Grymt nice badrum och kök!
Fick ännu mera lust att färdigställa vårt badrum och renovera vårt kök nu...:P

Igårkväll tog vi dessutom med oss K och L ut till Båsenberga för L ville prova sina nya joggingskor. Han har blivit värsta löparen. :O Kan inte riktigt förstå vart han fått det ifrån ^^
N och jag promenerade runt eftersom vi nyss hade moffat i oss kålpudding och potatis till middag.
Men barnen dom sprang väl större delen tror jag.
Så nu har jag fått sug att börja gå elljusspåret ute i Båsenberga. Det var jätteskönt att komma ut och röra på sig lite. Tror vi skulle behöva det, hela familjen. K som har en förkärlek til sin dator och W med sitt tv-tittande och L med sin extrema rastlöshet. N med sin värk och jag med min sambofetma ;)
Alla behöver alltså följa med :)

N och K åkte till Finspång i går för att kolla på folkrace. Kom givetvis hem med ytterligare en bil till hans samling. *suck*

Nu ska jag vila axlarna en stund. Göra lite övningar...
Blääää..aj aj aj,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar