tisdag 17 april 2012

Gnäll gnäll gnäll!

Jag är en gnällkärring känns det som.

Just idag är det ingen bra dag i Millas liv. Jag har ont, är trött och illviljan är i topp.
Har haft möte på morgonen och ska snart iväg på nästa möte.
Och det är verkligen inget som passar mig en dag som denna. Jag vill hem och bädda ner mig, punkt!

Det började redan i morse när jag skulle upp ur sängen och tittade ut...? Tokgrått och trist.
Skulle kunna få vem som helst att börja grina lixom.
Tack och lov så hade N väckt W idag så jag slapp den proceduren.
Den brukar kunna vara lite småkämpig oxå.

Igår när jag kom hem efter jobbet möttes jag iallafall av jubel och kramar.
W fick sina nya fotbollsskor. Som jag har fått lyssna på det tjatet.
Blev ett par finfina F50 åt lillgrabben. Det var verkligen som julafton hos oss igår. :D
Ögonen tindrade bra länge.

Så när L skulle iväg på sin träning så följde W med och testade dojorna, i ösregnet :S
När jag kom för att hämta dem stod han som en dränkt katt och tittade ner på sina leriga, gräsiga nya skor. Nästan skamset. Haha.

I eftermiddag ska jag och W på möte. Jag håller tummarna för att han följer sin kurva och att vi får något vettigt sagt. Känns som att jag ska be om att få träffa Q oxå...det är inte så lätt att prata när W är med överallt. Det blir inte rätt heller lixom!

Morr....varför glömde jag ta tabletterna i morse? Och varför glömde jag även gelen hemma?
Jag är en j-a klant!

Det är lätt att bli beroende av smärtstillande faktiskt. Alldeles för lätt.
Huvvaligen.

Nu mötesdags igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar