tisdag 15 maj 2012

Tisdag, godmorgon!

God morgon!

Fick en härlig sovmorgon i morse. W hade tid hos tandhygienisten idag vid 8.15 så jag behövde inte gå upp när klockan ringde. Det behövde tydligen inte N heller, haha...han låg kvar länge, länge idag :D

Det såg bra ut tyckte hon så hon penslade bara på lite bananlack så fick vi gå därifrån fem minuter senare.
W var nöjd och jag med. :)

Nu e jag tillbaka på jobbet och dricker en kaffe, shit kommer bli helt koffeinstinn :) Drack innan jag åkte till jobbet oxå. Å nu minns jag att jag glömde stänga av kaffebryggaren. Smart.
Men den har stått på många många timmar förr. Så det borde klara sig idag oxå. L kommer ju hem vid ett.

Fick meddelande i morse om att storsonen var i tidningen, och det stämde ju...:)

"Leo Malmberg, och bakom honom Hannes Larsson, som går i fyran, har målat med utgångspunkt från Carl Larsson. "Där är hans hus, och där är mitt!" berättade Hannes. De har lärt sig "jättemycket" engelska säger de båda."

Kul för grabbarna, dem förekommer i tidningen lite då och då. :)

Igår fick L avstå från sin träning eftersom han hade fortfarande känningar av sin migrän på söndagskvällen.
Åkte till Högsjö en sväng för att lämna en liten blomma åt världens bästa M som hade födelsedag igår.
Sedan åkte jag och L till Factory för att inhandla nya pjuks åt honom. Han har gått så himla mycket förlänge i sina gamla F50. Men nu hittade vi ett par som han (och jag gillade) ;)


Så snygga!

Det är så kul att shoppa till grabbarna :)
De är så snygga i allt :D

Nu ska jag kolla lite till mitt hem oxå, jag själv får vänta. :)
Vet vad jag ska lägga "mina" pengar på :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar