fredag 20 juli 2012

Räddad kväll

Hade en bra stund i Stockholm. Var på återbesök hos Ö. Han tyckte allt såg mucho bravo ut! Jätteskönt att höra.

Träffade underbara spralliga M oxå, kramkalas och massa prat som vanligt :D
Hade saknat henne massvis! Tänk att en person kan göra sånt intryck på en så fort :D
N tycker hon är helt underbar oxå, inget dåligt betyg ;)

Sedan gick vi som planerat till boutiquen som bestämt och provade, men jag blev besviken, fick gå tomhänt därifrån, men M kunde köpa massor! Så orättvist! Men klart, med den kroppen hon har kan man nog shoppa vad som helst! Galet!

Sedan åkte vi faktiskt hem, ingen av oss mådde nåt vidare... Sen var det andra omständigheter oxå...
Stannade till i Södertälje så jag skulle få mitt shoppingbehov stillat, köpte mig ett par Reebok EasyTone <3 supersköna!
Nu ska det tränas minsann, Wiie!

Sen när vi kom till K-holm igen var vi utsvultna, kilade in på Subway och tog varsin macka, aaah! Gott!
Därefter började min jakt på lite nytt...
Letade typ överallt...gaawd!
Till slut blev jag så frustrerad att jag bara slet åt mig nån... Fin, men absolut inte rätt size eller rätt modell heller för den delen. Men S K Ö N!
så det fick avgöra.

Sen hämtade vi barnen, lämnade vidare K till hans mamma...
Så nu inväntar vi bara fredagsmyset..
TACOS! Smarrigt!

Förresten kom HM katalogen idag. Nice!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar