söndag 22 juli 2012

Vit fjäril

Sitter i soffan och njuter av en islatte.
Väcktes vid 7 av N som skulle åka till Motala igen(!!!), tredje dagen denna veckan!

Kunde inte somna om så jag klädde mig för en PW, gick en snabb runda idag. Vart lite kallt i skuggan med korta shorts. Haha!
Tur det var tidigt, annars hade jag inte visat mig i den outfiten. ;)

Mötte bara en likasinnad på cykel... Full fart på pedalerna.

När jag gick allén så kom det en vit fjäril nästan upp i ansiktet och skrämde mig, sedan flög den framför mig i 400 meter typ, helt sjukt!
Blev helt besviken när den vek av ut emot fältet. Men så mysigt!

Sedan när jag kom hem så såg jag att N hade sparat lite kaffe åt mig i kylen så jag kunde göra en latte.
Käkade frukost på altanen i solen och sedan hamnade jag framför Bachelorette- frieriet!
Naaaw, nu vill jag oxå stå på en karibisk strand, i en vacker klänning och min älskling ska gå ner på knä och be om att få spendera resten av sitt liv med mig..
Haha.. Det har han iofs redan krävt av mig så den saken är väl så gott som klar.. Haha!! :D

Igår var jag i Örebro igen. Hittade nästan ingenting till mig själv..
Mest blev det på IKEA, fixade till en arbetsplats inne på L's rum. Blev jättebra. Ska bara hitta vår häftpistol? Vart äääär den?

På kvällen kom barnens kusiner för att sov över, i rummet bredvid vårt tog det en evig tid innan det blev tyst.. Babbelbrallor!!!

N var nere i L's rum i morse, möttes av denna synen... Aaaw!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar