onsdag 5 september 2012

Barba-Milla

Håhåjaja...

Jag är galet trött idag, det var ett helt projekt att ta sig ur sängen.
Vet inte riktigt vad det beror på. Kostomställningen?, en liten förkylning som ligger och gror? eller är jag bara slut?
Men väl uppe så tog jag mig till jobbet, det var ju tur att W inte valde att konstra idag, det hade gått galet isånnafall..haha!

Ikväll ska jag på mitt livs första spinningpass! Ska följa med bästa M, hon får hålla mig i handen...för jag ska villigt erkänna att det är väldigt pirrigt! ;) Men det ska bli jätteskoj!
Hoppas jag kan använda mina ben i morgon när det står simning på schemat ;)

Förhoppningsvis får jag ett rejält träningssug efter dagens spinning så jag köper kort och fortsätter. För det är ju så, hemma bränner man inte mycket fett haha..det är ju mer lite promenade och simturer som man kan erbjuda..och det lär inte forma om denna barbamamma-kropp!

Söt, men inte okej på mig :D


Huvudsaken är väl att man försöker få till nån sorts kontinuitet...
Att inte gå ut för hårt, vilket är min grej vanligtvis. Gillar att köra all-in när jag åtar mig något.
Vill till att jag inte gör det denna gången!

Igår var det förresten föräldramöte. Det gick bra, väldigt trevligt bord jag hamnade vid...nästan bara fotbollsmammor :)
Men det var lite småjobbigt att det var tre av borden som hade tolkar på olika språk så under tiden som man satt och försökte lyssna på dem som pratade så försökte tolkarna att översätta allt.
(förstår dock inte varför dem som lyssnade på tolken satt och ifrågasatte allt han sa till dem??)
Så jag var helt slut i huvudet när jag kom hem.
Kikade lite på tv, sedan slocknade jag gott :)

Och nu, ska se om jag kan hitta lite nya underkläder...det behövs! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar