tisdag 4 september 2012

Larvigt!

Mötet avklarat och jag tyckte det gick asbra!
Är supernöjd med att ha A som chef! :)

Har precis varit inne och tryckt i mig två ägg till frulle. Liiite kaviar oxå, för att få lite smak :)
Gottis, verkligen. Hahah!
I morgon ska jag inte käka ägg, i morgon får det bli något annat. Palla käka ägg varenda dag, kommer få fjädrar till slut. Haha!

Igår kväll var N ute 3,5 timmar vid bilen, så himla booooring! Målade och grejade.
Ska börja bokföra tiden han lägger på sina bilar...
För i helgen började han knorra om att jag var borta för mycket...*harkel*
Men jag hade saker att göra inne iallafall så..det kvittade väl egentligen.


Preciiis, lär dig laga dig själv, bilj-l!



Snart dags för mig att lämna in min bil på reparation..billigt kalas det där..*host*
Vill helst lägga pengarna på något roligare, men jag får nog vackert le och betala dem där penningarna.
Iofs fick jag det till ett väldrig bra pris, så jag ska inte klaga, skulle likagärna kunnat ha blivit minst dubbelt (om inte mer) så dyrt.
Kamremsbyte är inte billigt. Och dessvärre "nödvändigt", inget man kan köra med tills det går sönder heller ju. Måste bytas i förebyggande syfte vilket betyder att den kunde lika gärna hålla hela bilens livslängd, men den KANSKE inte gör det så det är bäst att byta. Larvigt jävla system!
Varför kan ingen lampa i bilen varna om det precis som det varnar om allt annat börjar bli dåligt.
Tror jag ska försöka att sälja bilen sedan när den är nyservad och nyrekondad. Det får dem ta samtidigt, lika bra det :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar