söndag 30 september 2012

En jobbig jävla helg!

Så är helgen snaaaart slut, underbart!

I lördags åkte vi till Töreboda för att byta lite bilar. Folkracebilar förstås. Suck!

Efter det var det bara att åka hem, fick inte shoppa nåt eftersom det hade blivit tjafs mellan barnen hemma.
Men det kändes som att det inte var någon större fara, ska ju snart till Ullared och shoppa halvt ihjäl mig.
Så jag klarar mig iaf!

Sedan körde jag L till sina kusiner och jag o N blev nästan barnlediga, K sov förstås hemma..
Tänk att vi aldrig kan få vara ensamma han och jag... Tär hårt, väldigt hårt förhållandet, känns som om det inte är meningen att vi ska få ha det bra...
Vissa unnar inte andra lyckan. Sorgligt!

Idag åkte jag tidigt till stan och hämtade upp tre grabbar som åkte med till Fröslunda IP. Matchen som stod på agendan var Eskilstuna Syrianska - VIF.
En match vi på förhand inte vågade tro på, det har inte gått så bra på sista matcherna.. Syrianska spelar rätt fult stundtals, mycket tacklingar och ruggigt spel.
Men matchen slutade 8-1 till ViF! Härligt det!

Sedan åkte vi och fyllde våra tomma magsäckar på Max.
Därefter gjordes ett halvdant försök arg shoppa vinterskor till Wille.. Gick inget vidare...
Så hemåt med tre sovande killar i bilen.
Väl hemma satte jag igång med ett bullbak. Asgott, som vanligt!

På kvällen kom S och skulle hämta sin lilla A och då fick jag lite kaffe o bulle så jag orkade med att laga maten.
Kålpudding fick det bli idag istället, ingen var sugen på Korv Stroganoff. Hah!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar