måndag 1 oktober 2012

Stresshjärna!

God morgon.

Blev lite av ett stresskaos i morse när jag kom till jobbet.
Hade satt av tid i min kalender för en utbildning idag kl 9-12.
Anade att chefen kanske inte hade löst det, så när jag kom till jobbet fick jag börja ringa runt och försöka fixa täckning. Bara det att INGEN svarade.

Täckningen löste sig iallafall till slut och jag gick upp för att möta chefen.
Hon satt som en fågelholk och bara gapade..."det var väl på eftermiddagen?"
Ah, jo det hade hon ju förstås rätt i. Jag hade ju själv valt den tiden för att det skulle passa verksamheten bäst. Well well...

Så nu får jag vänta till 13 istället. Men lika så skönt det. Hade absolut inget sug att sitta i en datasal och bara glo...och försöka lyssna och lära mig något.

Dricker lite kaffe istället och längtar till lunchen, jag är jättehungrig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar