tisdag 2 oktober 2012

Useless!

Har spenderat förmiddagen på möten och i bassängen så det har inte funnits någon tid för att uppdatera. Ni överlevde nog :P

Gårdagens utbildning...vad finns det att säga om den?
Inte mycket mer än, S U C K!
Så otroligt meningslöst dåligt. Vi fick inget gjort och inte lärde vi oss något heller.

Trodde bara att det var jag och chefen, men det var ju flera mer från Paramedicin :)
Vi hade det iallafall trevligt och fick skratta mycket. Nice!

N ligger fortf hemma och är sjuk. Halsflussen har honom i ett stenhårt grepp.
Hoppas han piggnar till snart, alla vet väl hur det är när en kille är sjuk, ännu värre efter dem varit hos doktorn, då finns det ju i stort sett inga utvägar kvar alls. De kommer avlida, det är en fråga om timmar, möjligtvis dagar.
Men låter honom ligga där i soffan med sin kalla blöta handduk på pannan med termometern i munnen, går och läser av den titt som tätt, funderade på om man skulle låna hem ett stetoskop så här i hans livs slutskede..Nuttiplutt!
Sjuka killar är verkligen det värsta som finns. Killar ska ju inte vara sjuka, dem ska vara stora, starka och alltid stå vid ens sida.
So not N just nu..:)

Nu är jag supertrött. Får nog sätta mig o aktivera mig med lite jobb av något slag så jag piggnar till.

Så mycket eländen överallt. Man blir ju helt slut i huvudet.
Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar