lördag 5 januari 2013

Lördag och vad gör man??

Ligger o funderar på vad denna dag ska fyllas med.
Barnen roar sig själva med L's nya PS3 och N är ute och lyfter skräp som ska till tippen.
Äntligen kanske vi kan få se ut ur vårt köksfönster igen ;)

Jag vill helst, om jag vore ensam idag, då skulle jag åka till Västerås.
Men nu är jag inte det.
Hade jag bara haft L hemma hade jag tagit med mig honom till Västerås, vet ju att han uppskattar shopping lika mycket som sin mor :) han kommer en vacker dag bli den perfekta pojkvännen :D

Hade jag tvärtom bara haft W hemma så hade jag tagit med honom och åkt till Sthlm och hälsat på F eller nåt.
Hittat på nåt skoj bara.

Nu har jag bägge galningarna, och vad gör man då?
Badhus? Lek o bus? Bowla? Ut i skogen och grilla? Örebro och Ikea och avsluta med Lek o Bus för att ikväll gå och bowla och bada? Hahaha... Ja pengar är ju inget bekymmer :D

Nä, får prata med dem och se vad vi hittar på.

Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar