lördag 5 januari 2013

Full fart!

Sitter på Lek o Bus.
Grabbarna härjar av sig all sin överskottsenergi från de sista dagarnas tv-spelande.
De är så långtifrån gjorda för att sitta stilla med en tv som enda underhållning.
De behöver aktivering non-stop.
Vi har varit på Ikea och handlat lite smått till deras rum. De har plötsligt bestämt sig för att del rum, igen??!. Och visst fine... Vill de dela så kan de få göra det.

Sedan gick vi en runda på Marieberg.
Köpte lite smått och gott, men bäst av allt att jag fick tag i en present till S som fyller år i morgon. Toppen! :D
Dessutom köpte jag mig ett måttband och en våg. :) intressant! :)

När grabbarna skött sig så himla fint på shoppingrundan så fick det bli lek o bus en stund.
Jag har ont i huvudet, men det får jag ha en stund till.

Hoppas alla har en finfin trettondagsafton.

Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar