söndag 6 januari 2013

Sweet sunday

God morgon härliga söndag!

Har förvisso varit vaken en bra stund nu :), men har precis ruskat liv i mig själv.

Vet inte riktigt vad som står på dagens agenda, mer än att vi har en födelsedag att fira. S fyller år och det måste självklart firas.
Dessutom är det väl kanske sista dagen innan vi börjar kämpa med kalorierna på jobbet :)
Så det gäller väl att passa på, eller om man kanske ska vänja kroppen redan nu?

Blä, det kommer bli några hårda månader framöver.
Mina mackor.. Buhuuu! Min potatis, min frukt...;'( mina latte!!!

Jaja, det får väl bli bra..inget ont som inte har nåt gott med sig..

Fick nyss SMS av min fina M. Blir en fika efter jobbet i morgon! Wiiiie, var så längesen! :)

Nu ska jag slå in en present! Kalaset väntar snart!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar