torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdagen, i all sin glans!

God förmiddag!

Snart är det dags för lunch. Då går mina kollegor hem, iallafall de allra flesta.
Själv kommer jag att jobba hela dagen, som jag brukar.
Jobbade dessutom över igår så min flex börjar se riktigt fin ut :)

Har fått påskens första påskägg, men gav det till mina stenhårda kollegor som inte alls tycker att jag ska äta nåt godis.
Det är ju bra det, i och för sig.
Jag ska verkligen försöka att skärpa mig. Måste ju om jag inte vill stå i vassen hela sommaren 2013.

En annan sak som är bra, nu har min kära kollega H bytt ut grädden i mitt kaffe mot samma mängd mjölk, myyyycket mindre fett! :D (dock inte alls lika gott, ännu)
En vanesak antar jag.

Jag har fortfarande beslutsångest gällande klänningarna/klädseln på dopet.








Kan ni hjälpa mig att välja?
Jag vet inte alls vilken jag vill ha.
N tycker den första och jag gillar den väldigt mycket oxå.
Tror kanske inte att jag skulle använda den så mycket efteråt. Jag är ju egentligen inten klänningmänniska.
Så jag har ingen aning om varför jag bara letar efter en massa klänningar? Hahah!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar