måndag 22 april 2013

Mandajj

God morgon!

Då var det måndag, förra veckan var ju ingen höjdare och helgen hängde på i samma spår.

Jag hade lite inplanerat, men det blev inget med något.
Jag fick på lördagen vara hemma med K eftersom han inte ville följa med N på folkrace.
Trist att det då hänger på mig att stanna hemma och stryka alla mina planer. :(

På söndagen hade jag ju tänkt att ta mig till IKEA, men återigen.
K skulle på bio och då var N tvungen att ha sin bil till stan och så fick jag stryka det oxå.
Hade väl kunna testa att fylla Peggan, men vafan lixom?
Ska det vara så svårt för :/

Och helgen som kommer ska N på folkrace igen, då blir det inte heller nåt IKEA.
Snart ska jag säga er, SKITER jag i det.
Han kan få ge sig iväg själv om han vill få några möbler inköpta. :D

*sur*

Det är ju lite som ska köpas lixom...ååååhå! Irriterande!
Men jag får väl ta ledigt en dag så kanske jag kan komma iväg själv med bilen.
Kan man ju önska iallafall!

Vi får väl se, har jag bara riktigt riktigt klart för mig vad det är jag ska ha så går det ju fort iallafall..

Nåväl, vilken måndag vi har.
Full fart, alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar