fredag 19 april 2013

Fredag!

God morgon alla fina ♥

Härligt det är med fredag, även om det är väldigt grått och trist ute så känns det bra att vara lite ledig.
Denna veckan har inte varit någon superfavorit, faktiskt.

Ikväll åker grabbarna till sin pappa för att vara där i helgen. Mysigt för dem. Längesen dem var där nu, pappan har varit sjuk och sedan var det dop förra helgen som vi var iväg på.

N ska köra i morgon, i Finspång. Jag tror inte jag åker med dit faktiskt. Känns inte skoj alls, stå där o huttra lixom, dessutom har jag inte fått mina gummistövlar ännu heller som han lovat mig...:)

Så jag ska väl vara hemma istället, städa och fixa lite i lugn och ro.
Inte fel.
Kanske kan åka o handla en hink färg så kan jag måla i källaren?
På söndagen har jag inplanerat ett besök på ÖKEA :) Alltså Ikea i Örebro, och lite annat smått och gott.
Har faktiskt en del som behöver inhandlas, det är snart valborg! Gaah!

Vi får väl se vad vi hinner med.
Bäst att inte stressa ihjäl sig, det hjälper ju inte. Då blir det väl kattskit av allting..

Bläh, bara för att allt kändes bra så kommer huvudvärken krypandes. Hopplösa skit!
Dags för mat antagligen. Och inte har jag nån god mat med mig heller, tacogratäng som det var alldeles för mycket ost på.
Äh, går väl att äta iallafall. Får inte vara för kräsen.

10 minuter till lunch, vad göra till dess?


Medans jag funderade gick tiden. Tack o hej, dags för näringsintag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar