tisdag 21 maj 2013

Damn it!

Ja, det var väl typiskt då.

Sjuk! :( Ante mig redan igår när halsen visade sig från sin allra värsa sida, idag har den dock tagit ytterligare ett steg i fel riktning.
Dock så vabbar en tredjedel av personalen idag så det fanns inte läge för några sjukdomar så jag sveper en massa te och Alvedon idag och hoppas på mirakel.
Har verkligen varken tid eller lust att ligga hemma o tycka synd om mig själv.

Det värsta vore om jag smittade ner G som har en planerad efterlängtad operation på torsdag. Missar hon den så blir hon nog inte så jätteglad.

Även om jag mådde som ett urskitet päron igår så åkte jag och veckohandlade, men glömde massor...bra förberedd var jag oxå, med lista och allt...eller inte.

Usch, jag orkar inte ens att skriva..trött som jag vet inte vad. :(

Vill, behöver bli frisk nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar