fredag 24 maj 2013

I did it!

Jajamensan, jag uthärdade en veckas jobb med feber, halsont och konstant huvudvärk.
Trodde jag skulle vekna ett par gånger men så hittar man något inre jävlaranamma och så slutför man det man bestämt sig för. :)
Stolt så här i efterhand.

Jag mår faktiskt lite bättre idag om jag ska vara ärlig, ont i kroppen o halsen bara.
Huvudvärken är borta likaså febern. Sköönt!

Mina kollegor har vabbat på löpande band denna vecka, lite trist. Men jag har klarat mig rätt så bra ändå och jag hoppas deras barn håller sig friska ett tag framöver nu! :)

I helgen har jag inte något inplanerat faktiskt. Inga matcher eller nåt.
Förhoppningsvis ska barnen kunna hitta på något skoj iallafall.
Samtidigt som jag skrev det där så kom jag på att barnen och jag (troligen) ska till Stockholm på söndag.
Det är final i svenska cupen mellan Djurgårdens IF och IFK Göteborg. Vi har köpt biljetter och tanken var att deras pappa skulle gå med dem, men jag vet inte det ja...han verkar inte vara riktigt på topp just nu.
Men annars följer jag väl med, har hört med andra oxå, men alla är så upptagna med jobb osv.
Så jag kanske får gå till Friends Arena själv med grabbarna.
Funkar det oxå. Blir säkert en upplevelse! :D
Skulle behöva en tröja dock, vi ska ju stå i djurgårdsklacken o allt! Hahahaha!
Värsta morsan bah! :'D

Det verkar finnas rätt mycket tåg iallafall, bra det.

Ikväll är det fredagsmys på g och jag skulle behöva handla lite till det, får väl ta det när jag åker hemåt. För att handla i Vingåker känns....NÄÄÄÄÄJ!

Nu ska jag köra sista stunden på jobbet o sen tar jag väl helg :) Som alla andra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar