lördag 25 maj 2013

Lördag :)

Dagen började med röjning på tomten och ett gäng vändor till soptippen. 
Mängder med ris o säckar med skräp.
Skönt som in i h-e att bli av med, får fortsätta nästa helg tycker jag :)

Sedan åkte jag och L till stan för att byta bromsbeläggen jag köpt...var givetvis fel modell :(
Så in till Mekonomen bytte smidigt till rätt modell (?) och sen in på Intersport en sväng så L fick nya benskydd hans har ju försvunnit lite mystiskt :/
Men nya fina fick han och W fick nya skor.

Efter shoppingen så åkte vi o tog en latte i solen på Sultans, mysigt!! 
Vi behövde handla mat oxå så åkte till Maxi o fyllde några kassar till kvällen. 

Åkte hemåt, kikade in på svärmors loppis och åt några korvar med bröd :)
Sen hem och vidare mot Joans för en latte till mig o öl till N.

Nu lagas det mat, grillat med potatissallad!
Härlig lördag önskar jag er alla <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar