torsdag 16 maj 2013

Ledig!

Har varit hos tandis en sväng. 
Lagade lite, inget aj alls faktiskt! Skönt!
Tur att man har världens BÄSTA tandläkare!
Skulle aldrig byta! Hon är försiktig, noggrann och så himla mysig människa. Sprider ett sånt lugn omkring sig.

Så lagade tanden, åkte å handlade lite kaffe o smoothie. Bra frulle är viktigt :)

Sedan åkte jag hem en stund, tvättade o dammsög. Plocka gör man ju jämt, bor med kommunens rörigaste människor. O jag är väl inte bättre själv, hittar min egen skit lite här och där oxå :P

Men jag kom på att det är typ lönlöst att städa innan jag åker, det kommer se ut som en bomb detonerat här inne när jag kommer hem då = sjuk besvikelse.
Så jag hoppar det. Ska försöka röja lite på söndag tillsammans med N. 
Ingen mening att försöka själv. 
Går inte..
Jag står bara o stirrar då, kommer ingen vart. Bättre om N är med och visar o hjälper till, då kan jag åstadkomma mirakel... Diagnos på det?

Barnen är i skolan, så himla skönt att ha hela huset för sig själv. I love it. Allt för sällan man är ensam hemma. 

Snart ska jag iväg o fixa mina naglar, blir spännande, som sagt extremt längesen och den lyxen känner jag för att unna mig själv just nu. :) 150:- kr lixom :)

Har räknat lite på ekonomin för juni. Kommer ju inte bli jätteskoj med allt som man fått norpa under maj för att överleva. Men men, det får lösa sig, man får leva lite snålt. Det är lugnt. Jag är van ;)

Gud vad härligt det är att vara ledig. 
Skulle kunna va ledig lite oftare tror jag ;)

Nu, försöka packa till i morgon!
Wiiie! Ullared here we come :P

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar