onsdag 15 maj 2013

Som fredag, fast onsdag!

Härlig fredagskänsla som tagit tag om mig :)

Är ju ledig i fyra länga härliga dagar nu. Varav två av dem ska spenderas i Ullared. :)

På morgonen i morgon har jag bokat in ett tandläkarbesök, inte så skoj :( Dyrt.
Sen vid lunch ska jag och fixa mina naglar långa :)
Det var ju senast i tvåan på gymnasiet :) Då man som bäst höll på med hästar o hängde all vaken tid i stallet.
Vet att naglarna for av en efter en och tror inte ens att en nagel satt fast i en dag :)

Ska gör amitt bästa för att underhålla de här ett lite längre tag. Nu har man ju inga massa konstiga hobbys för sig längre.

Och jag skulle verkligen behöva få ordning en lista över vad jag behöver handla på Ullared.
Men det händer lixom inte.
Jag siktar dock på att - inte köpa något till N eller K. Inte heller något till hemmet.
Där finns allt som behövs.
Jag ska handla åt L o W och mig själv! That's it.
Säkerligen kommer det att bli saker till hemmet oxå. Men, jag ska faktiskt verkligen försöka att hålla mig till vad jag tänkt denna gången.

Lycka till Milla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar