måndag 17 juni 2013

Det växlar mellan...sol o moln?

God morgon vecka 25!

Dagen kunde ju ha börjat bättre om jag hade kommit ihåg att ta med mig mina nycklar när jag stämplade ut i torsdags.
Det gjorde att jag inte kunde komma in på jobbet i morse utan fick stå en stund och fundera på vilka som jobbade mer än H som började kl 8.00.

Kom till slut på att L kanske sa att hon inte gick förrän senare i sommar så jag testade att sms:a henne.
Och hon va på plats, tack och lov.

Kom ändå iväg skapligt hemifrån i morse. Tror jag åkte typ 5.45.
Så när jag kom till stan så passade jag på att sola lite, så j-a tråkigt att man jobbar hela dagarna, man blir ju fasen likblek när man inte kan ta tillvara på solstrålarna som öser på förmiddagarna.
Och jag gillar inte tanken på att ha ett vitt skinn.

Helgen gick som den gick. Barnen har haft att göra med kompisar och jag och N har passat på att röja lite hemma och även hunnit med en sväng till Örebro.
Kom dock hem med jordgubbar, och inget mer.
Haha, så jävla dåligt. N erbjöd sig att köpa mig en ny parfym. Men jag tackade nej.
Kändes inte så skoj att handla.

Har en sån jävla dålig magkänsla just nu, det är så mycket som jag funderar över och jag tror mer eller mindre att saker och ting faktiskt är som mina farhågor säger.
Det växlar väldigt.
Upp som en sol och ner som en pannkaka. S K I T T R Å K I G T!

Var på IKEA i söndags oxå och det fanns mycket som jag ville ha. Helst allt, typ. Haha.
Men vi åt där och inget mer.

I eftermiddag åker W till sin morfar och ska vara där nästan hela veckan. Hoppas det blir roligt för alla inblandade. :)
Ska köra honom till Hallsberg. Hans tåg går klockan 17.40, så det blir aningens tight i eftemiddag...gah!
Ska försöka att åka hem så fort vi stängt receptionen. Hoppas verkligen att det funkar. Vi går ju då (som vanligt) en kort.
Man börjar mer eller mindre att vänja sig att vi aldrig är full styrka. :( Värdelöst!

Nehepp om jag skulle försöka att göra lite nytta.
Ingen större lust, men men...jag måste väl.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar