lördag 15 juni 2013

Längtan...

Det blev en jobbig kväll till en början.
W satte sig på tvären och ville åka till morfar hastigt och lustigt. 
Men efter några timmar lade sig den akuta morfarslängtan och han kom och ville kramas.:)

N har fullt upp med sina flaskor öl ikväll, och jag tror han vill gå till en viss fest ikväll. 
Dock så säger han att han vill vara hemma med oss, men det ringer och messar folk i hans telefon non-stop.

Så han får väl gå dit om han vill, jag orkar inte riktigt opponera mig, här hemma är ju inte världens roligaste ställe lixom. 

Idag blev det mest fika och solande. 
Lunch på Joans med N och sen fika med M och W på eftermiddagen. 

I morgon hoppas jag det blir
Nåt roligare eller iallafall nyttigare, sitta såhär känns som ett sjukt jävla waste. 

Nu ska jag se på film.

Pöss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar