söndag 2 juni 2013

Helgen...

Så var det plötsligt söndag och jag undrar vart helgen tog vägen?

Helgen har gått i lugnets tecken. 
I fredags kväll blev jag bjuden på middag på Joans av min älskling :) mumsigt!! 

På lördag var det fotbollsdags igen, W hade spelat på fredagskvällen och vunnit med 13-1 :) W hade gjort hat-trick :)

L's lag mötte serieledarna IFK Eskilstuna. 
En tuff match som jag bara hann se första halvlek. L petade in ett mål iaf. Finfint!

Åkte sen med N till Örebro. Snabbis blev det där eftersom W var hemma själv.
Hittade några shorts och två solstolar på Chilli :)

Barnen har haft lite olika konstellationer inatt,  L har varit på PS3-lan inatt hos F och W har haft kusinen A här.

Nu är N på folkrace i Motala, K hos sin morbror K. W är ute o cyklar och L är kvar hos F. 
Har precis sagt hejdå till svärmor och Betty som kom på fika. Tråkigt att man inte hade något att bjuda på mer än kaffe. Barnen slukar ju allt!
Som jag längtar efter vår matkällare!!!

Snart ska jag hänga ut lite tvätt, om det håller upp vill säga. 
Det växlar lite med molnigheten!!! 

Nu är maskinen klar!

Puss 💋



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar