söndag 15 september 2013

Fika fika fika!

Först i morse kom jag iväg på en rejäl pw, närmare 6-8 km nånstans...svårt att avgöra. 

Sedan hade W bestämt med sin pappa att de skulle hänga idag så jag och L skjutsade in honom till Värmbol.
Där blev jag attackerad av en irriterad dam som ansåg mig oduglig på att parkera. Frågade henne vad hennes stora problem var... Mellan öronen troligen. 

Sedan åkte jag o L till Sultans där lattemaskinen var tillfälligt ur funktion. Fick dricka te!, dock heeelt okej :)

Hem igen, lagom utkommen ur stan hör B av sig o vill fika. Åkte hem med L, vilade lite o sen tillbaka till stan för att hämta W och sedan fika lite till. Denna gången funkade dock lattemaskinen så jag fick till slut min latte :)

Sedan hem, baka scones och nu här vi nyss ätit klart och nästan alla ligger redo för natten i sina sängar. 

Dags att sluta de små :)

Puss på er :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar