lördag 21 september 2013

Fotbollshelg dag 1 av 2

God morgon världen! 
Det är lördag och jag vaknade pigg kl 6, en timme innan klockan. 

Idag blir det fotboll. Ja, det blir det nästan hela helgen..
Idag är det iaf W som ska spela två matcher i Floda.
Deras sista match blev ju inställd då Floda inte kunde få ihop ett lag. :(
Så idag har de ett lag o då får de spela ikapp oxå :) kul!

Sen ska jag in till stan och fixa lite, bland annat fika m bästa H och M! :D mysigt!

Igår var det en dag som lät känslorna svalla riktigt ordentligt.. 
Från topp till botten osv.. 

Hade känslan av att "allt går åt helvete", för att i nästa minut känna "I'm on top of the world!"
Haha, mycket märkligt! 
Men sista känslan är grym när den väl infinner sig :)

Häromdagen tog jag mig ut till B på landet...de flyttade dit i april och i September tog jag mig dit för första gången..haha, sjukt dåligt av mig!!

Men så mysigt de bor, helt perfekt för dem allihopa :) F hade fixat en överraskning till mig...


Blev så himla glad, och de var så FANTATSTISKT goda :)
Lite latte o skratt och eftermiddagen blev fulländad :) 

Nej, ska försöka masa mig ner o gör en kopp te ibland det är dags att väcka lillMessi :)

Hoppas alla får en underbar dag! 

Puss på er raringar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar