söndag 29 september 2013

Söndag!

God morgon söndag! 

Snart har hela helgen passerat. 
Och vad ska man säga att vi gjort?

I går var det först matcher för grabbarna grus. Bägge spelade hemmamatch kl 11.00. Lite svårt att kunna se bägge matcherna. Men det blev två vinster för bägge lagen. 
L vann mot Hällbybrunn med 4-3 och W vann mot Kaik med 4-1. Skitbra!

B o A kom förbi och kikade oxå :) sen åkte L med dem hem och W fick umgås med sin pappa :) 
Själv åkte jag till Linköping och strosade lite. Inget märkvärdigt fick jag handla heller.. Men men.. Skönt att komma iväg lite själv utan barnen i släptåg. 

Köpte en adapter till telefonen, funkade skitbra, eller inte alls! :((
Blev så j-a besviken!!! 

Idag vet jag inte alls vad som ska ske.. 
L behöver nya brallor... Och det kan inte vänta tills vi åker till Ullared. 
Hittade inga bra igår i Linköping :(

Nu ska jag ge mig ut på en TW, therapy walk!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar