lördag 18 januari 2014

En lat lördag!

Sitter i soffan o slökikar på tv. Inte speciellt roligt eller underhållande för den delen. 
Nyss var det Morden i Midsomer. 
Aldrig sett något helt avsnitt, kommer väl aldrig se nåt heller. Tråk. 

N var här med latte innan, gott och trevligt. 
Aldrig fel med sällskap :) 

Ikväll ska barnen sova hos sin pappa så jag ska väl bege mig till trevligare breddgrader. Haha! 
Vi får se om jag orkar, lite trött och less (faktiskt) så det skulle vara skönast att bara vara hemma o mysa själv. 
Ta ett långt bad osv. Äta nåt gott... Och bara andas ut. 
I morgon ska jag försöka ta mig iväg på något, skulle vilja handla lite till hemmet. Finns en del födelsedagsbarn i den närmsta framtiden oxå... :)

Nä, ska ta mig en funderare på kvällen nu.,. Kanske lite te till mina tankar? 

Puss på er! 😘


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar