måndag 13 januari 2014

Uppdatering light .,

Det var längesedan jag skrev... 
Alldeles för längesedan faktiskt.
Det känns som det har hänt en sanslöst massa sedan sist. 

Jag har flyttat, till min lilla oas. Trivs som fisken i vattnet trots att jag inte har ett komplett hem ännu. Barnens sängar har strulat till och jag jagar sängar till dem med ljus o lykta. Helst ska det vara i närheten och helst av allt med hemkörning då jag inte har nån vidare bra bil för möbeltransporter. :( 
Nåväl, hittills delar jag och barnen på sängen (min) och soffan. L verkar trivas i soffan. W sover gärna bredvid mamma så det brukar lösa sig finemang. 

Barnen är väldigt mycket hos sin pappa just nu, underbart med avlastning! De springer mellan oss lite som de själva vill :) toppen! 

Sedan har jag knappt fått upp nåt på väggarna. Är mesig och velig o vet inte till 100 hur jag vill ha det ännu. 
Rädd att förstöra tapeter osv... 
Det är inte så kul med hyresrätt på det sättet. Men, fördelarna överväger nackdelarna så jag accepterar läget och funderar ett tag till :) 

På jobbet flyter allt på, bassängen strular... Inte jätteovanligt, när man har inhyrda entreprenörer... Gah!
Ett evighetsgöra! 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva allt är o blir så rörigt. 
Ville väl mest visa att jag lever och mår förhållandevis bra :)

Ska kika vidare på Revenge nu. Alltid lika bra :)

Hoppas ni oxå har det bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar