måndag 4 maj 2015

Helgen :)

Härligt med måndag :) 

Haft en härlig helg, en lång sådan. 
Först Valborg med boysen, eller ja.. Bara W som var hemma.. L va ute med polarna o va inte hemma förrän sent på natten med kusinen. Hade klart å tydligt deklarerat att det inte va okej med nattgäster men ändå kom d intrippandes mitt i natten..

På fredag var det födelsedag för min lilla fjortis <3 



Kalaset blev bra, inte så många som komma och det uppskattas :) 
Vi orkar inte ha så mycket folk i vår lilla lägenhet. :P
Älskling kom förbi o lämnade present till födelsedagsbarnet oxå. Så gulligt av honom <3 


På lördagen började vi dagen med match i Flen mot RomskaSvenska stjärnan eller vad de nu kallade sig. 


Det blev en förlust, tyvärr. Men de ledde matchen från början men sedan tappade de bort sig..:( 

Sedan åkte jag till Eskilstuna för o spendera några timmar med fina R. 


Tungt å åka hem på söndagen, vet inte hur länge det ska fortsätta kännas sådär 😓
Men väl hemma så fick jag chilla lite, pusta ut efter hemfärden och bara vara.. 
Skönt det oxå.
Försökte mig på att grilla en kyckling, och Gud i himmelen vad gott det blev! Det var definitivt inte sista gången! ☺️

Maten blev dock klar sent, hann precis slänga rumpan innan Falk började 😝

Hoppas denna veckan flyter på smidigt. Ska ju jobba en heeel vecka, ett tag sedan sist :P 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar