måndag 11 maj 2015

Helgen..

Det gick en hel vecka mellan inläggen denna gången 😁 
Galet vad svårt d e att komma ihåg att skriva här.

Helgen gick snabbt. 

Fredag, lördag, söndag slut lixom. Gahh! Jag va inte beredd, ge mig helgen tillbaka nu! 😀

Fredagen började iallafall med jobb och bankmöte. Det gick skitbra och jag hade nojat mig i onödan.  

På kvällen var det lets dance, 10-årsjubileumet!! Anton e ju bäst. Klart bäst! 

På lördagen var det match och det gick ju kanske inte så himla bra..det blev oavgjort och W fick knappt någon speltid alls, det känns lite orättvist framförallt för W. Ibland får man nästan känslan av att det är något personligt.

W var så upprörd efter matchen att han ville byta lag.
Jag frågade vad som hade hänt men det var någonting i omklädningsrummet.

När vi hade kommit hem efter matchen så hittade barnen på sina egna aktiviteter och jag styrde kosan mot Eskilstuna.


Barnens kusin fyller 12 år på tisdag så jag var tvungen och köpa present. 
Passade på att träffa min goding samtidigt, vi käkade glass och myste lite grann.

Sen är det dags att åka hem igen och väl hemma så var barnen som bortblåsta.
Hela kvällen spenderade jag i stort sett i soffan. 

På söndagen var det lugn och ro och barnen roade sig med sitt och jag fixade lite hemma. Passade även på att fika med M en stund på sultans.

Älskling kom förbi en liten stund. Det är konstigt hur mycket man kan sakna någon bara på några timmar, det känns nästan som om det bara blir värre och värre att inte kunna vara ifrån honom. 
Men men, det är som det är.

Eftermiddagen var det kalas för kusinen som fyllde år och det bjöds på tårta kakor bullar och allt annat man kan tänka sig. Presenten blev inte så uppskattad men vi ska byta färg så kanske han blir gladare...hoppas jag.


Imorse när jag väckte Lilleman så var han på ett strålande humör.
Ingenting man är van vid direkt, det är nästan så att man tassar på tå för att inte väcka honom på fel sida. Haha. 


Dagen på jobbet har flutit på eftermiddagen var väldigt väldigt tung.
Det spelar ingen roll hur mycket kaffe man drack så ville ögonlocken bara inte hålla sig öppna. 
Kastade mig soffan direkt när jag kom hem och kollade klart på filmen jag påbörjade lördags. Halvkass! 

Nu ska jag strax börja med maten och invänta grabbarna så kommer från träning / kompisar.
Önskar dig en trevlig kväll.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar