torsdag 3 september 2015

Hjärnspöken, försvinn!

Hahah, tänk att det ska vara så innerligt svårt att lägga upp nåt inlägg emellanåt 😂 
Det händer inte mycket i livet.. Eller det beror på. 
Mycket har hänt. Förvisso är det väl så man vill att det ska vara. Tristess är inget för mig :P 

Det stundar en barnledig helg, mysigt! 
Inget planerat ännu.. Troligen blir det lugnt..ingen större lust med något. 
Jag behöver vila, det har varit något varje helg i stort sett varenda helg. 

Sedan kantas veckorna av jobb och rutiner. 
Så en helg utan jobb, rutiner å måsten känns välkommet. 

Har fått tampas en del med hjärnspöken det sista. Och d vill ju aldrig försvinna. 
Arghhh!

Men jag kämpar på. Varje dag. Varje minut. 
De finns där, de påminner titt som tätt om sin existens. Tråkigt, hatar dem verkligen. 

Fick höra en mycket märklig grej igår. Kan inte riktigt släppa det heller, något stämmer inte.
Varför berätta något sådant för mig egentligen? Måste funderas på och sedan vill jag ha svar på samtliga frågor. 
För jag har lärt mig, frågar jag inget får jag inget veta..

Nähäpp. 

Jobba en stund till innan jag får gå hem å städa innan helgens avkoppling :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar