måndag 26 september 2011

The Reef?

Det blev en flottig pizza till lunch. En Patric från Kings.
Riktigt gott var det oxå :P
Men jag skäms, jag borde inte äta sånt där. Jag kommer o bli tjock om magen.

Nu blev det en latte på maten oxå, lika bra o ligga i ordentligt. :)

Såg en kompis som hade varit i Fredrikshavn på The Reef. Det såg så mysigt ut, skulle jag kunna tänka mig att ta med mig min familj på.
Jag tror det skulle vara en uppskattad resa för alla, allra minst för kidsen.
Jag är ju ingen badnymf direkt, men alla barnen älskar det.
Och det är väl mycket för deras skull man skulle göra det.
Ska höra med N vad han tycker om det ;)





Sedan skulle jag vilja ta med mig honom på nåt, bara han och jag. Men jag vet inte riktigt vad vi skulle hitta på..eller när för den delen. Det är ju alltid kaos med alla barn.
We'll see.

Nu blir det lite statistik. Spännande, verkliigen :D

Fortsatt fin måndag till er ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar