söndag 25 september 2011

Skön söndag!

God underbar söndagsmorgon på er!

Har just avnjutit ytterligare en underbar frukost på sängen. När man får sådana här överraskningar så känns det inte så jobbigt att gå upp kl 6 en söndagsmorgon :)

Att jag sa ytterligare beror på att N gjorde samma sak igår. Ärligt talat vet jag inte om jag kanske borde bli orolig?!? :P

Nää, han e bara snäll o vill visa hur mycket han älskar mig, eller om det är för att jag har sagt OKEJ angående garagebygget?!
Hursomhelst så är det väldigt uppskattat :)

Idag ska vi strax väcka två fotbollskillar för att åka till Malmköping igen, jag önskat dt bara var till Katrineholm vi skulle åka :/
Men, dt är ju sista racet nu innan fotbollen slutar för säsongen, eller ja...utomhussäsongen iallafall.
Grabbarna lär väl lira i vinter oxå, förstås!!

Nu göra MIG iordning, sen väcka busen!



Hoppas alla får en underbar söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar