fredag 21 oktober 2011

Äntligen fredag!



Yees!
Det är äntligen fredag.

Dessutom blir det till allas glädje en barnledig sådan. D ska hämta barnen från skolan vid ett.
Dem kommer att bli så glada att se honom igen, det var ju flera månader sedan :(
Så dem kommer nog få en jättemysig helg tillsammans.

Själv sitter jag här på jobbet och väntar på att N ska komma från ort.mott. Han har varit där och visat upp sin arm efter olyckan förra sommaren. Så jag hoppade över fredagsfikan idag.
Ikväll pratade han om att vi skulle gå på bio och gå och käka nåt tillsammans, bara han och jag. Minns inte ens när vi gjorde det sist. Det var längesen.
I morgon ska vi åka till Karlstad och kolla på NGK Masters, ja..det är nån folkracetävling.
Klart han inte vill missa det. Har ändå frågat honom 100 ggr om dem inte ska åka på det, då var det nej, igår omvandlades nejet till ett ja? Lätt hänt! Hahah.
Så vi ska alltså dit och kika på skrotbilar. Vet inte vilka som ska åka ännu, hoppas det blir TREVLIGA människor. Har ingen lust att åka med några dryga fjortisar ;)
We'll see.

Börjar med att jobba några timmar tills klockan blir två. Sedan kan vi börja diskutera helgens vara eller icke-vara i Karlstad.
Det var längesedan jag var där, skulle kanske vara skoj att komma dit bara för att. Jag kan ju alltid strosa omkring i stan annars. Gillar Karlstads centrum, väldigt mycket.

Men jag sitter och mår rätt ruttet, ögat (ja, bara det ena?!) rinner och värker, huvudet likaså. Sen är jag snorig. Så risken finns att jag får lov att stanna hemma vare sig jag vill eller inte.
Känns som att jag inte vill ligga sjuk hela nästa vecka tack vare lite dumheter på helgen.

Nu har N varit här, jag har hunnit äta min lunch och min huvudvärk är överväldigande :(
Ögat värker så inåååt! :(
Kan knappt ha mina glasögon på mig, det gör ju ännu ondare då. Det är lixom i tårkanalen på nåt vis som det ömmar.

Ska ta o städa av lite innan det är dags att öppna receptionen efter lunch.

Puh, jag vill hem, lägga mig o sova några timmar.
Men först blir det sola en stund. Göttans!
Vare sig jag är sjuk eller inte. Fryser ju massvis, då e det skönt att värma sig lite :D

Puss!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar