tisdag 25 oktober 2011

Iiiiih!


God morgon!

Halleluja!, vilken jävla morgon det blev..
Jag vaknade i tid. Gick hemma o strosade runt för mig själv, plockade ur diskmaskinen osv.
Åkte till jobbet och gjorde allt som jag brukar göra.
Undrade lite varför jag inte fått nåt SMS från N, tänkte ringa o kolla så dem var vakna...
Inget svar på nån av alla fyra telefoner som jag försökte ringa på...
Ringde inte bara en gång heller, snarare 40 ggr.
Inget svar. Ringer till skolan och meddelar att dem försovit sig,
och att dem kommer senare, dock kunde jag inte svara på när...
Ringer hem igen, klockan var då åtta. Och skolan börjar.
Min panik var total! Hade gjort en kom ihåg lapp till N att han skulle påminna L om mellis, gympakläder och att plugga på engelskan..
Nu missades allt! :( Inga gympakläder, ingen frukost i magen, inget mellis och engelskaprovet kommer gå åt helvete.

Jaja, jag kan inte göra så mycket mer än lära mig att inte lämna över ansvaret på någon annan :(
Det funkar inte.

Allt detta är mitt eget fel och jag får ta på mig skolans sura och ilskna blickar. Sedan är nog barnen minst sagt ledsna för att det blev sådär stressigt som dem inte tål av att det blir..
Hoppas verkligen att W hann ta sin medicin innan han sprang till skolan...:S

Jag är så stressad just nu, ångest och panik.
Ingen bra start.
Men jag lär mig säkert något av det. :)

Nu hoppas jag på frukost, jag är hungrig. Som en varg!

Hoppas ni har en fin dag!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar