måndag 24 oktober 2011

Jag är lyckligt lottad ♥


God morgon alla fina!

Jag måste nog erkänna att jag har haft en av dem mest underbara mornar jag kan minnas.
Så himla glad och genomlycklig jag är.
Jag är så jäkla lyckligt lottad. Min N är den underbaraste som finns ♥
Finns inget i hela världen som skulle kunna ta hans plats.
Det tar lixom aldrig riktigt slut på kärlek där..o tur är väl det.

Igår åkte jag och L till Örebro. W var ju med Z så vi tyckte det passade bra.
Vårt mission var att köpa tapeter till hallen och trappan.
Det har varit alldeles för lite kärlek i form av renovering i lilla huset..men nu ska det bli ändring på det.
Vi valde samma som vi har inne på lilla toan, det kommer att binda ihop det fint :)
En del kanske tycker det är lite fantasilöst, men jag gillar't!
RANDIGT är FINT!
Var möjligtvis lite orolig för att det kanske skulle bli lite för "trendigt med svartvitt randigt" i hallen, om man jämför med dem som sitter nu, gröna med rosa näckrosor lixom. *Urk*
Det kommer att bli så bra så bra! :)

Efter allt väljande av tapeter och smått yra av allt tittande så gick vi och käkade lite köttbullar på IKEA, det är ju bara SÅ gott, både jag och L ÄLSKAR dem :)
Och hur han lyckas trycka ner 15 köttbullar är för mig en gåta, men han gör det. Haha.
Lite IKEA-shopping vick vi såklart oxå till, köpte en jättefin lykta som vi ska ha på yttertrappan. (hoppas nu den överlever en massa fotbollar och snöbollar i vinter :S)

IKEA Borrby 149:- som hittat! :)

Självklart fick vi även med oss dem obligatoriska värmeljusen och blockljusen. Ingen IKEA tripp utan dem.

Sen när vi kom hem så parkerade vi våra rumpor i soffan, trötta.
N lagade ordning mat till oss och vi fick kött och potatisgratäng med en massa grönsaker till.
Supersmarrigt, och det är så lyxigt att sätta sig till dukat bord.
Hur jag orkade äta en gång till är obegripligt, men är nåt gott så är det :P

Nu är det snart dags för frulle på jobbet, gott det med.
Skämmer bort mina kollegor med nybakt. Snällt av mig va? :D

Hoppas på en lunch m sambon idag, om han orkar...han e hemma från jobbet, stackars liten :(

Puss fina ni
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar