söndag 23 oktober 2011

Mysig lördag blev det..:)


God morgon kära ni!

Har precis slagit upp mina blå, kikade ut...frostigt och toksoligt. I LOVE IT!

Gårdagen blev så himla underbar.
Fick samtal av gulliga F, vi pratade en del och sedan bestämde vi att jag skulle komma upp till henne och H några timmar.
Jag gjorde mig iordning och hoppade i bilen, åkte till K-holm och tog tåget därifrån.

F o H mötte mig på perrongen och jag blev så himla glad att få träffa dem igen.
Man hinner börja sakna dem bara man vänder dem ryggen för en minut.
Vi visste att tiden var knapp som jag hade uppe i huvudstaden så vi steppade iväg till Espresso House (på Vasavägen?), dem andra tog en liten latte och en chokladboll och jag vräkte till med en stoor chailatte och surdegstoast med ost och skinka. Det var jääättegott. Jag var vrålhungrig.
Hade ju bara druckit X antal baljor te innan jag åkte dit. :P

Så satt vi där och pratade om allt mellan himmel o jord, precis som vi brukar göra. ;)
En liten stund senare lämnade H oss för att låta oss prata lite ostört tjejsnack.
Det var inte svårt att få tiden att gå där inte, haha!
Vi tog oss ifrån Espresso House och gick till Bruka.
Aaaaaaah! Blev helt glane av ha-begär.
Det fanns så mycket jag ville ha, mycket mer än jag redan har.
Deras stil tilltalar mig ända in i ryggmärgen, underbar och to die for ♥

Tiden gick förstås superfort och vi fick gå tillbaka till centralen, drack en latte till och sedan var det dags att kramas hejdå :'(
Men vi hann iallafall bestämma ett datum som vi skulle träffas igen och fira varandras födelsedagar :D
Myyysigt! Längtar så det värker ända in i själen.
Måtte inget komma emellan nu....(grrr...vaktar det som ett blodtörstigt piggsvin) haha

Resan hem gick jättebra den med, satt och pratade med L o W på MSN, dem var hos farfar som skulle åka till Thailand idag.

Innan jag åkte hemåt så åkte jag och solade en liten stund, vart ju inget häromdagen, men jag passade på när jag inte hade någon som väntade hemma, eller tid att passa.
Underbara minuter det där..:)
Kom hem, slängde mig i duschen och började invänta N som skulle komma från Karlstad.
Vänta fick jag ju göra...han dök upp vid 23 :(

Sov som en liten prinsessa inatt och vaknade utvilad till världens solsken, wiiie!

Nu byter N däcken, dags för vinterdäck och sen ska vi åka o handla frukost. Så jag borde byta om, sitter i myskläder..:D

Puss, ha en fin söndag. I will.
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar