onsdag 11 januari 2012

Onsdag, I love it!


God morgon.

Har precis lyckats äta några mackor. Härligt att kunna äta igen.
Man blir så hungrig annars, det sätter sig lite på humöret oxå ;)

Fick slängt ihop några rågkakor igår iallafall. En av dem tog jag med mig till jobbet och bjöd på i morse. Det verkade som dem tyckte det var gott :P

Det är så skönt att det är onsdag, veckans lilla vändpunkt. Tisdagen var ju kanske ingen höjdare i energisynpunkt..:( I och för sig så är jag verkligen inte piggare idag (trots mat och KAFFE, inte latte), jag satt och nästa slumrade till i bland. Livsfarligt.
Jag måste skärpa till mig...försöka lära mig att äta frukost hemma.
Men det hinns sällan med när man ska göra allt annat.

Ikväll ska L träna igen. Kul!

Fick mail från Stadium igår. Det var om Stadium Sportscamp
Jag vill att L ska få åka på det i sommar. Men det kostar 2800:-
Det är rätt mycket pengar. Men tänkte kanske ge honom det i födelsedagspresent :)
Pratade lite med honom om det igår. Och han vart förstås i eld och lågor.
Han vill åka, inget snack om saken :D
Vi får se!
Ska kika runt lit epå nätet och se om det kanske finns andra fotbollsläger som verkar intressanta ;)

Nu blir det iallafall lite jobb!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar