onsdag 27 mars 2013

Så jääävla tjurig! ;)

God morgon!

Hade en minst sagt tråkig kväll igår.
(Vi/N) diskuterade något så onödigt som vad man ska eller bör göra när man vabbar.
Jag tycker inte att jag på något sätt startade en diskussion och jag vet inte hur men N började lixom försvara sig själv och jag kan inte minnas att jag på något sätt ifrågasatt honom överhuvudtaget..
Det enda som jag satt och sa i denna diskussion var "Men, jag har inte sagt något!", "Mig kvittar det fullständigt vad du gör när du vabbar", "Men vad spelar det för roll?", "Du behöver inte försvara dig.."

Men han dukade upp värsta försvaret lixom...? Nästan så det blev löjligt.

Så jag tröttnade när han anklagade mig för att vara "så jääävla tjurig", då blev jag "så jävla tjurig" och gick och la mig 20.15.
Asskönt förvisso :) Hade haft en del strul med W som har börjat med att stöka en del vid läggdags.
Det ska spelas tv-spel osv.
Sånt uppskattas inte av mamman...alls. Då blir vi lite "lätt" osams.
Tur att vi inte är vidare värst långsinta nån av oss utan kan kramas innan vi lägger oss och somnar.
Vill inte lägga mig osams med barnen. Usch, TÄNK om nåt skulle hända...

Idag gav jag igen på hans anklagelser om att jag skulle vara tjurig.
Jag väckte honom inte så han försov sig till jobbet.
Mohaha! Där fick han! :D

Men nu är allt bra igen. Han är hemma idag med, meckar i huset istället för ute med bilen. Då är jag nöjd :)
Även om det är svårt att smälta att han tycker jag är "så jävla tjurig"

Det är onsdag idag och jag funderar på att bättra på min plusflex litegranna.
Kanske skulle jobba till 16 idag, hålla G sällskap?
Får se vad jag orkar när klockan är 14. :)

Ja gska leta lite inredning nu. Shoppingsuget är på topp!
Ska nog ta mig en sväng till IKEA och Marieberg så fort jag får en stund över.
Behöver ju handla en del åt oss alla innan dopet oxå. Framförallt en liten present till J ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar